PROFESJONALNA
HIGIENISTKA
- Obsługa pacjenta. Kurs dla higienistek stomatologicznych.
SZCZEGÓŁOWY
OPIS
KURSU
Bywa, że zawód Higienistki stomatologicznej nie jest doceniany wśród lekarzy stomatologów. Zupełnie mylnie. Higienistka stomatologiczna jest częścią zespołu pracującego na wspólny wynik Kliniki. W jaki sposób higienistka stomatologiczna może również samodzielnie wypracować swój wynik finansowy, a tym samym podwoić, a nawet potroić swoje wynagrodzenie? Kluczem do sukcesu jest właściwa, profesjonalna obsługa pacjenta – klienta.
Celem szkolenia jest:
-
uświadomienie Higienistek stomatologicznych jak bardzo ważna jest profesjonalna obsługa pacjenta w codziennej pracy;
-
budowanie profesjonalnego wizerunku Higienistki, a tym samym kliniki, w której pracuje.
Korzyści płynące ze szkolenia:
Świadomość nawiązania relacji z pacjentami oraz profesjonalna obsługa pacjenta poprawia efektywność pracy higienistki – polepsza jej warunki pracy, wpływa na samoocenę
oraz profesjonalizm, a tym samym poprawia korzyści finansowe płynące z wykonywanej przez nią pracy.
PROGRAM SZKOLENIA
Temat
1. W jaki sposób przygotować się do pracy - skąd pozyskać pacjentów na higienę?
-
plan pacjentów – w jaki sposób budować bazę pacjentów;
-
w jaki sposób przekonać lekarza, aby współpracował z higienistką;
-
rejestracja – co zrobić, aby kierowała na higienę pacjentów.
Temat
2. W jaki sposób przygotować się do pracy?
-
dokładny przegląd pacjentów – nawiązanie relacji z pacjentem ;
-
przygotowanie gabinetu do pracy.
Temat
3. Komunikacja w gabinecie z pacjentem – jak używać języka korzyści?
-
czym jest komunikacja?
-
błędy występujące w komunikacji,
-
empatia,
-
parafraza,
-
czym jest język korzyści?
Temat
4. Opieka nad pacjentem w trakcie wizyty:
-
muzyka dobrana do preferencji pacjenta;
-
dlaczego pytania w trakcie wykonywania zabiegu są ważne.
Temat
5. Wartość dodana do usługi:
-
co wręczać pacjentom, aby czuli się usatysfakcjonowani wizytą?
6. Higienistka jako część zespołu:
-
polecanie pacjentów lekarzom;
-
budowanie profesjonalnego wizerunku Kliniki.
Temat
WYKŁADOWCA
Trener biznesu, wieloletni praktyk zarządzania personelem w korporacjach międzynarodowych, jak również firmach z polskim kapitałem.
Absolwentka Politechniki Łódzkiej kierunku Zarządzania i Marketingu oraz studiów podyplomowych Politechniki Gdańskiej kierunku Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Od kilku lat związana z branżą stomatologiczną, gdzie zajmowała się tworzeniem wizerunku Klinik, podniesieniem jakości obsługi Pacjenta, rekrutacją i wdrożeniem personelu medycznego.
Pasjonatka dzielenia się wiedzą.
KAROLINA PRUSZEWICZ
ZAPEWNIAMY
-
Kameralną maksymalnie 10 osobową grupę, co gwarantuje doskonałą komunikację z prowadzącym.
-
Fantomy i materiały szkoleniowe wykorzystywane w trakcie kursu.
-
Solidną porcję ćwiczeń praktycznych.
-
Nowoczesne sale szkoleniowe wraz z własną salą fantomową.
-
Brunch, obiad oraz przerwy kawowe w wersji również w wersji vege oraz bezglutenowej
-
Faktury, dyplomy uczestnictwa oraz punkty edukacyjne